شاه کلید

حکم قران درباره ساک زدن و استفاده از آلت مصنوعی

admin
۹ شهریور ۱۳۹۲
319 views
صفر نظر
  • حکم عمل ساکینگ (مکیدن آلت x همسر) چه میباشد؟

    زن و شوهر می توانند فقط با تمام بدن خود هر گونه لذتی از یکدیگر ببرند و هیچ کدام از آنان حق ملامت دیگری را بر این عمل ندارد .

     استفاده از آلت مصنوعی در روابط زناشویی

    آیا استفاده از آلت مصنوعی در روابط زناشویی زوجین، مشروع است؟

    بر طبق صریح قرآن هم برای مردان و هم برای زنان حرام  است .

    بررسی :

    اما آیا واقعا مکیدن آلت همسر با کرامت انسانی در تضاد میباشد ؟
    در حالی که خداوند در قرآن میفرماید :

     مومنین آلت جنسی خود را از عرضه به هر چیزی و هر کسی حفظ میکنند مگر از همسرانشان !

    که به قول طلبه ها کلمه  ازواجهم  اطلاق بیانی دارد و ترجمه صحیح آن از این قرار خواهد بود :

    مومنین آلت جنسی خود را از همه چیز حفظ میکنند مگر از تمام بدن همسرشان !

    که در این کارشان به صراحت خداوند   إِنهَُّمْ غَیرُْ مَلُومِینَ  هستند . یعنی کسی حق ملامت آنها راندارد .

    بنابرین  این کار نتنها مخالفت با کرامت انسانی ندارد بلکه کسی حق ملامت همسرش را  براین کار نخواهد داشت .  ( چون  این رفتار بین زوجین رخ میده و کسی دیگه از این عمل نباید خبر دار بشه !!!)

     والبته ذائقه شخصی  افراد ملاکی برای تعیین کرامت انسانی نیست و نخواهد بود.

    و در مورد آلت مصنوعی چه برای زن و چه برای مرد  باید گفت که :

    مومنین آلت جنسی خود را از همه چیز حتی از آلت جنسی مصنوعی حفظ میکنند و هر کس از این حکم خدا تعدی کند متجاوز است !

    با هم روایت زیر را بخوانیم و بعد آیات مد نظر را مطالعه کنید :

    ۱)  زراره میگوید :

    ما همسایه ای داشتیم که پیر بود ولی کنیز جوانی داشت  که او را به سی هزار درهم خریده بود .

    اما نمیتوانست آنچنان  که میخواهد از او لذت ببرد .

    وآن زن به او میگفت دستت را بین دو لابی  کلیترس ( بین دوطرف آلت تناسلی- شکاف الت تناسلی  )  من قرار بده که من از این کار لذت می برم .

    اما آن مرد دوست نداشت این کار را انجام بدهد .او به من گفت  تو از امام صادق بپرس آیا این کار جایز است؟
    حضرت فرمودند :

     اشکالی ندارد .از هرقسمتی  از بدنش میتواند برای این کار کمک بگیرد ( حتی دهان )

    ولی از غیر بدنش برای این کار استفاده نکند .( مثلا آلت مصنوعی )

    به امید روزی که با تمام وجودتان احساس کنید  این روایت با آیات سوره مومنون (آیات ۵تا ۷) و سوره معارج (آیات ۲۹تا ۳۱) ،و ( ۳۱ نور) موافقت دارد .

    وَ الَّذِینَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حَافِظُونَ

    إِلَّا عَلىَ أَزْوَاجِهِمْ أَوْ مَا مَلَکَتْ أَیْمَانهُُمْ فَإِنهَُّمْ غَیرُْ مَلُومِینَ

     فَمَنِ ابْتَغَى‏ وَرَاءَ ذَالِکَ فَأُوْلَئکَ هُمُ الْعَادُونَ

    مومنین کسانی هستند که آلت جنسی خود را حفظ مى‏کنند

    مگر از همسران دائم یا موقت  خود  و کنیزانی که دارند، که دراین صورت

    ملامت نمى‏شوند

    و کسانى که راهی غیر از این را انتخاب کنند، از حدود خدا تعدی کرده اند !

     و در مورد حفظ آلت زنان از همه چیز میتوان به آیه ۳۱ نور اشاره کرد

    که آیات ۲۳ نساء و ۲۳۶بقره آن را تخصیص خواهد زد .

     النور : ۳۱ وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُن

     ( به زنان مومنه بگو چشمان خود را فرو گیرند و  فرج ( آلت جنسی ) خود را حفظ کنند )

     

    پاورقی:

    ۱)   الکافی     ۵     ۴۹۷

     وَ عَنْ عِدَّةٍ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ خَالِدٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ عَنِ الْحَکَمِ بْنِ مِسْکِینٍ عَنْ عُبَیْدِ بْنِ زُرَارَةَ قَالَ کَانَ لَنَا جَارٌ شَیْخٌ لَهُ جَارِیَةٌ فَارِهَةٌ قَدْ أَعْطَى بِهَا ثَلَاثِینَ أَلْفَ دِرْهَمٍ وَ کَانَ لَا یَبْلُغُ مِنْهَا مَا یُرِیدُ وَ کَانَتْ تَقُولُ اجْعَلْ یَدَکَ کَذَا بَیْنَ شُفْرَیَّ فَإِنِّی أَجِدُ لِذَلِکَ لَذَّةً وَ کَانَ یَکْرَهُ أَنْ یَفْعَلَ ذَلِکَ فَقَالَ لِزُرَارَةَ سَلْ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع عَنْ هَذَا فَسَأَلَهُ فَقَالَ لَا بَأْسَ أَنْ یَسْتَعِینَ بِکُلِّ شَیْ‏ءٍ مِنْ جَسَدِهِ عَلَیْهَا وَ لَکِنْ لَا یَسْتَعِینُ بِغَیْرِ جَسَدِهِ عَلَیْهَا

     ۲)  الکافی     ۵     ۴۹۶    باب کراهیة الرهبانیة و ترک الباه ..

    ۴-  عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ أَحْمَدَ بْنِ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ عَنْ أَبِیهِ عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ الْجَوْهَرِیِّ عَنْ إِسْحَاقَ بْنِ إِبْرَاهِیمَ الْجُعْفِیِّ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع یَقُولُ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ ص دَخَلَ بَیْتَ أُمِّ سَلَمَةَ فَشَمَّ رِیحاً طَیِّبَةً فَقَالَ أَتَتْکُمُ الْحَوْلَاءُ فَقَالَتْ هُوَ ذَا هِیَ تَشْکُو زَوْجَهَا فَخَرَجَتْ عَلَیْهِ الْحَوْلَاءُ فَقَالَتْ بِأَبِی أَنْتَ وَ أُمِّی إِنَّ زَوْجِی عَنِّی مُعْرِضٌ فَقَالَ زِیدِیهِ یَا حَوْلَاءُ قَالَتْ مَا أَتْرُکُ شَیْئاً طَیِّباً مِمَّا أَتَطَیَّبُ لَهُ بِهِ وَ هُوَ عَنِّی مُعْرِضٌ فَقَالَ أَمَا لَوْ یَدْرِی مَا لَهُ بِإِقْبَالِهِ عَلَیْکِ قَالَتْ وَ مَا لَهُ بِإِقْبَالِهِ عَلَیَّ فَقَالَ أَمَا إِنَّهُ إِذَا أَقْبَلَ اکْتَنَفَهُ مَلَکَانِ فَکَانَ کَالشَّاهِرِ سَیْفَهُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَإِذَا هُوَ جَامَعَ تَحَاتُّ عَنْهُ الذُّنُوبُ کَمَا یَتَحَاتُّ وَرَقُ الشَّجَرِ فَإِذَا هُوَ اغْتَسَلَ انْسَلَخَ مِنَ الذُّنُوبِ